Sunday 24 February 2013

rINDUNYA....

 Dh lama sebenarnya nak update blog tp entah kenapa jari jemari ini terasa kaku amat.. rindu gile ok kt blog aku ni!! Hari-hari yang ku lewati agak membosankan.. walau cbuk dengan tugasan yang x pernah ada noktahnya.. 
Semalam sedang aku asyik melayari internet.. tiba-tiba ntah macmana cerita.. gambar... info.. tentang dia yang pernah mengisi diari hidupku dulu ada pulak di laman web yang aku layari...
Tiap kali aku cuba untuk melupakannya tiap itu juga hal begini terjadi pada ku.... 
Aku dah lama redha dengan ketentuan ilahi bahawa kami memang dah tiada jodoh... Biar pernah suatu ketika dulu dirinya amat payah ku padamkan dari kenangan ku... Tapi ....aaaarrrrghhh... 
Namun walau apapun .. aku hanya mampu mendoakan agar dia bahagia... tapi nyata nyata lah dia nampak hepi jeerrr.. Aku???? ntahlah... hanya allah yang maha mengetahui ... moga suatu hari kebahagiaan yang sebenarnya dapat kukecapi...Amin...

No comments:

Post a Comment